zaterdag 12 september 2009

BLOZENDE APPELS EN SAPPIGE PEREN.



Op ons bedrijf is de oogst weer volop aan de gang. Topdrukte voordat al het fruit weer is geplukt is het weer oktober. Het is lekker plukweer dus we hebben niets te klagen. De appels op de foto zijn elstar. Ik zou zeggen ga ze halen in de winkel want ze zijn heerlijk. We hebben verschillende rassen maar deze springt er voor mij uit vanwege de smaak. ( ja ik weet het smaken verschillen) Ook lekkere sappige peren zijn niet te versmaden. Als ze goed rijp zijn loopt het sap langs je armen als je ze eet. Niet te lang wachten met opeten als ze rijp zijn want dan worden ze overrijp en zijn ze niet meer lekker. Heerlijke peren zijn o.a Conference en Doyenne du Commice.



Jullie snappen wel dat er momenteel niets van komt om creatief te zijn. Mijn handen jeuken maar ik heb er momenteel echt geen tijd voor. Maar dat komt wel weer. Voorlopig valt er weinig te bloggen bij mij. Ik wens iedereen nog een fijne nazomer.

Groetjes van Yvonne.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Yvonne,
    vond het heel leuk dat je langs bent geweest bij me en ben natuurlijk ook bij jou gaan kijken, schitterend allemaal en dat fruit ziet er super jammie jammie uit!!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmm hier zou ik ik zo in willen bijten! Prachtig mooi rood!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen