zondag 28 augustus 2011

60 jaar getrouwd

d/Vorige week zondag dit kaartje nog gemaakt. Ik had het papier ( magnolia) op de beurs in Den Bosch meegenomen en wilde graag mijn nieuwe graspons gebruiken. Deze stond al lang op mijn verlanglijstje. Veel kraampjes bezocht die hem niet meer hadden maar gelukkig zat er toch nog eentje tussen die hem had. Het lint wat ik heb gebruikt heb ik bij ons op het dorp gekocht en is volgens de eigenaresse bhbandjes lint. Ha ha je ziet wel waar je het allemaal voor kunt gebruiken. Ik heb heel veel ruzie met blogger gehad en kon geen berichtjes meer plaatsen. Het onderstaande berichtje heb ik via een omweg geplaats maar ik begreep van jullie dat je hier geen reacties bij kon achterlaten. Mijn zoon even lief aangekeken en nu werk ik met google chrome. Hopelijk gaat het nu weer goed. Zoniet heb ik pech want ik moet mijn zoon zo naar de trein brengen. Hij gaat deze week voor het eerst heel de week naar zijn studentenkamer in Heerlen. Ik ga hem erg missen . Dus als ik nu een computer probleem heb moet ik wachten tot het weekend.
Voorlopig weer geen berichtjes van mij want we zitten sinds 1,5 week in de oogt van onze appels en peren. Dat gaat nog wel even duren . Tot eind september begin okt. Dus tot in oktober.

6 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,

    Mooi kaartje hoor! Leuk dat je nu eindelijk je graspons hebt, ik heb hem al heel veel gebruikt. Ik wens je veel succes deze week, gelukkig heb je het druk, dus minder tijd om te denken dat je zoon een hele week weg is. Ook wij zijn druk met Lisa's studentenkamer. Morgen gaan we haar spulletjes brengen en schoonmaken. En dan woensdagavond gaan we ze wegbrengen voor haar eerste 2 schooldagen als student.
    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje en wens je
    sterkte met de eerste week zonder je zoon

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart en een geweldige stempel!
    Hopelijk doorsta je de week zonder zoon goed en heb je genoeg afleiding door het werk. De week vliegt dan vast voorbij!
    Tot in oktober en een goede oogst gewenst!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Yvonne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje!

    en je nieuwe pons is ook erg leuk en die stempel is ook erg leuk!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey wat is hij leuk geworden zeg. en die stempel.. helemaal geweldig zeg. ik heb het de komende weken ook druk. moet 2 volle weken werken. vanaf half oktober kan ik weer. kunnen we misschien wel eens wat afspreken.
    pluk ze. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen