zondag 11 november 2012

Bloemenmand met tulpen.

Deze mooie stempelafdruk ingekleurd met de derwents. Helaas was het al een beetje te donker om te foto te maken want in het echt is de kaart veel mooier. Ik denk dat ik dit mijn mooiste kaart van het hele jaar vindt. Dus ik ben tevreden. Het afdrukje is afkomstig van Renata. Zij zei dat het zo'n leuke stempel is om in te kleuren en dat ben ik volkomen met haar eens. Zo leuk om te doen. Gelukkig heb ik nog een paar afdrukjes liggen van deze stempel want ik wil hem ook nog in wat andere kleuren maken. Het is een easelkaart geworden en als standaardje heb ik iets van spelbinders gebruikt. Heb hem alleen op zijn kop gebruikt omdat ik dacht dat het dan beter bleef staan. Misschien had het mooier geweest om het toch om te draaien. De mooie blaadjes zijn van Noor-design en vind ik echt geweldig leuk. Papier is van Maja-desgin. Het is al weer enkele weken geleden dat ik iets geplaatst heb maar op de dag dat ik het vorige berichte heb geplaatst hebben de artsen in het ziekenhuis voor het leven van mijn schoonmoeder moeten vechten. In totaal heeft ze 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en is helaas overleden. Dit alles is allemaal zo plots en snel gegaan. Daarna de begrafenis dus jullie begrijpen wel dat we 2 hele nare weken achter de rug hebben. En het gemis valt niet mee. Zij was 84 maar niemand wil zijn moeder missen. Dus heeft het knutselen op een laag pitje gestaan.

4 opmerkingen:

  1. Wauw Yvonne, je hebt hem supermooi ingekleurd! En ik vind je standaardje prima zo hoor! Het is een prachtig geheel geworden!

    Veel liefs en fijne zondag!
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de eerste plaats gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Weliswaar een mooie leeftijd, maar dat telt dan even niet. Kan begrijpen dat je drukke weken hebt gehad.
    Je kaart vind ik echt prachtig, wat een mooie stempel is dit en je hebt werkelijk prachtig gekleurd, echt super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,
    wat een schitterende kaart,
    met die tulpen krijg je zin in het voorjaar, hahahha, en dan te bedenken dat het nog winter moet worden
    zucht
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn zeker nare berichten en hoe oud ze ook mogen worden je zult ze altijd missen, nog heel veel sterkte.

    Het kaartje is schitterend echt een beetje voorjaar op deze koude dag.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen