vrijdag 16 augustus 2013

Verjaardagskaartje .

Dit is een van de weinige kaarten die ik deze zomer heb gemaakt. De ziekenhuisopname van mijn moeder en de verhuizing naar een verpleeghuis na 29 dagen ziekenhuis hebben er toch wel in gehakt. Inmiddels is mijn moeder weer al verhuisd maar ditmaal gelukkig dichter bij huis. De zin en tijd om kaarten te maken ontbrak me. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van GEWE hobby. Het thema is vakantie. Deze kaart heb ik gemaakt voor Lilian, een van mijn knutselvriendinnen. Zij was 3 augustus jarig. Ik had 1,2 en 3 augustus een verjaardag maar alleen voor Lilian heb ik een kaart gemaakt. Dat kostte nogal wat moeite. De eerste twee afdrukjes zijn in de prullenbak beland. Daardoor is de kaart niet op tijd op de post gegaan en was hij er te laat. En eigenlijk was ik nog niet tevreden over het inkleurwerk. Maar vooruit dan moet de uitwerking het maar een beetje goed maken. Het papier is van kaiserkraft en het afdrukje is van Lily of the valley. Zo'n lief afdrukje vind ik dat. Heb totaal geen zin om te kleuren maar ben momenteel wel lekker met mijn stampin up pons van de uil aan het spelen. Die kaartjes zijn lekker snel klaar en ik heb voorraad nodig en het resultaat is zo leuk met deze pons. Clean and simple.

2 opmerkingen:

  1. Ook al viel het niet mee met dit kaartje is ie toch wel erg leuk geworden, Yvonne!! Fijn dat je weer een beetje zin en tijd hebt om een kaartje te maken!
    Gaat het beter met je moeder?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen