woensdag 3 november 2010

Stempels gewonnen en een award gekregen.

Dit wordt een berichtje zonder foto's want ik krijg het niet voor elkaar. Heb vandaag al 2x geprobeerd om een foto te plaatsen maar het lukt niet. Morgen maar weer proberen. Ik wilde jullie een stempelkaart laten zien met mijn gewonnen stempels die ik heb gewonnen bij hobbynu.nl. Ik heb een superleuke set stempels gewonnen van Eline's huis. Toen ik zaterdag bij de kreahoek was heb ik er nog een set bij gekocht zodat ik nu 2 van de 3 setjes heb. Hiermee heb ik een kaartje gemaakt maar dat hoop ik morgen alsnog te kunnen plaatsen.
Verder heb ik een award gekregen van Adrina. Hij staat rechts in mijn sidebar.
Er zitten wat spelregels aan:
1. De gever bedanken. Dat heb ik gedaan op haar blog.
2. De award op mijn blog plaatsen. Dat heb ik dus gedaan.
3. 3 dingen over mijzelf vertellen. Pff. Mag graag kliederen met inkt en ik zou nog eens graag een workshop willen volgen bij artjourney. Maar helaas zitten zij in Drenthe en dat is nogal ver vanaf waar ik woon. Verder geniet ik met volle teugen van het feit dat we nog lekker met zijn vieren wonen. ( daar komt volgend jaar verandering in i.v.m de studie van onze jongste zoon.) Verder kan ik erg genieten van onze mooie provincie Zeeland.
4. Een foto plaatsen. Dat lukt op het moment niet.
5. De award doorgeven aan 5 personen. Daar maak ik me makkelijk vanaf. Ik zou zeggen als je langskomt neem hem mee.

Hopelijk lukt het morgen wel om weer een foto te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten