vrijdag 19 juni 2009

geklieder met acrylverf en glimmermist.


Heb deze week glimmermist besteld . Had er al veel over gehoord en het leek me leuk om er ook eens mee aan de slag te gaan. Deze lay-out lag er al op te wachten. Wit cardstock gebruikt en de achtergrond achter de foto gestempeld met acrylverf. De stempel is een verpakking van koekjes met een soort ruitjesmotief . Deze heb ik ingesmeerd met acrylverf en daarna gestempeld.Toen met een watje wat verf uitgesmeerd over het vel papier. Boven de foto nog wat bloemetjes gestempeld met acrylverf en linksonder wat rub-on bloemetjes geplaatst. Ik had nog een zakje vol met skeletblaadjes liggen ( het gulden prijsje zat er nog op) Deze heb ik neergelegd op het papier en met de glimmermist gespoten. Kleur olive vine. Erg mooie kleur.Maar het spuiten viel nog niet mee. Ik heb teveel gebruikt en het cardstock was zo nat dat het opbobbelde. Daarna de blaadjes verwijderd zodat je een soort afdruk krijgt. De blaadjes zijn overigens ook mooi geworden hoor maar die gebruik ik weer wel eens in een ander project.Na een nachtje met iets zwaars erop is het cardstock weer redelijk plat. Het vlindertje gekopieerd van de tag die ik nog had liggen van crea motion (kreahoek) en op de glimmermist geplakt om het een beetje te verdoezelen dat er een beetje te royaal was gepoten. Helemaal tevreden ben ik niet maar omdat het mijn eerste lo is met geklieder heb ik hem toch maar geplaatst.

1 opmerking:

  1. Je vindt zelf dat je te veel glimmermist hebt gebruikt maar ik vind het wel heel erg mooi. Ik houd er van als er geen perfecte afdruk komt, zo 'leeft' de lay-out meer. Ik vind de stempelafdruk van de koekjesverpakking ook helemaal geweldig...die ga ik onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen