dinsdag 2 juni 2009

Op de Solex!


Dinsdag 2 juni heb ik samen met mijn collega's waar ik ooit vroeger mee heb gewerkt een leuk uitje gehad. We hadden solexen gehuurd en zijn Walcheren doorgetufd. Het weer was goed. Net een beetje veel wind maar dat kon de pret niet deren. We hebben genoten. Op deze foto zitten we lekker te pauzeren en we staan er alle 6 op. Heel speciaal want een van mijn oude collega's was hiervoor helemaal uit de provincie Groningen gekomen om dit mee te maken. We hebben bijna jubileum omdat we al bijna 25 jaar bij elkaar komen. De ene keer bij iemand thuis de andere keer een etentje. Soms iets creatiefs. We hebben door de jaren heen al heel veel ondernomen met elkaar. Een waardevol contact dat we wat mij betreft tot in lengte van dagen vol blijven houden. Meiden jullie zouden op mijn blog kijken dus bij deze alvast een paar foto's om nog even na te genieten.( klikken op de foto is weergave op je hele beeldscherm)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten