vrijdag 23 oktober 2009

Eerste kerstkaartje van dit jaar.


Ik heb mijn eerste kerstkaartje gemaakt met de nestabillities label 8. De stempeltjes heb ik op de beurs in Goes gekocht. Het rendierenstempeltje is van smirk en was supergoedkoop. Het is volgens mij ook geen echt rubber maar dat maakt niet uit het afdrukje is mooi en ik heb er spijt van dat ik er niet wat meer van heb gekocht. De tekststempeltjes zijn erg leuk; er zitten er een heleboel op en ik vind het ook leuk dat ze in het Nederlands zijn. Het papier is van kaisercraft. Crispy lint en een hydrangeasbloem met in het midden een roosje en nog een paar blaadjes geponsd. Het spiraalvormige steeltje is van het roosje en heb ik op het blog gezien van stampinup Nicole. Zij heeft zelfs een filmpje gemaakt hoe je dat moet doen. Het geeft een leuk effect vind ik. Heb weer al leuke dingen klaarliggen om wat mee te doen. Tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,

    Ik heb je even gegoogled en gevonden! Ik word je volger hoor! Leuke kaarten en layouts maak je. En dit is idd een hele leuke stempel.

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Tuurlijk mag ie op je blog!! Leuk juist!! Ik vond het ook een heel geslaagde dag en er komt vast wel weer nog zo'n dag!!! Ik heb gelijk even op je blog gekeken en je kaartjes zijn echt superrrrrr!!!!!
    Ps wordt gelijk volger hoor!!
    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen