maandag 23 november 2009

Free digistamps van Inger.





Via via ben ik op het blog terrecht gekomen van de Noorse Inger. Zij maakt mooie illustraties. Je kunt bij haar gratis mooie digistamps downloaden. Het meisje met de hartjesmand heb ik ingekleurd met distressinkt en het papier is weer van Sei ( wintersong) Het tasje heb ik gekocht bij de kreahoek op ons dorp en heb ik gepimt met een digistamp van Inger die al kleur had. Met de Martha Steward pons een leuke border gemaakt en aan de zijkant van het tasje een strookje papier bewerkt met de billenpons en hierop een tekststicker van de kreahoek met aan de ene kant prettige en de andere kant feestdagen.
Ben nog 2 kaarten aan het maken met weer andere stamps van Inger deze zet ik eind deze week op mijn blog.Het blog van Inger is www.simplyinger.blogspot.com
Ik zou zeggen ga er eens kijken.

2 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,
    Wat heb je weer mooie dingen gemaakt! Ik ben gelijk even op de site gaan kijken, bedankt voor de tip! Wat een leuke digi's!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowww your creations looks beautiful!!
    Thank you for showing "my" images in your blog.
    You have coloured the girl so beautifully! Very pretty :o)

    greetings Inger :o)

    BeantwoordenVerwijderen