maandag 2 november 2009

oma en opa stempel


Via een link op de website van de kreahoek ( winkel bij mij op het dorp) was ik op de site van Renata gekomen. Zij hield opruiming en had een leuk setje clearstamps te koop. Daar heb ik op gereageerd en ik had geluk want ze had dit setje nog dus heb ik het overgenomen. Dit is het eerste kaartje wat ik er mee maak en er gaan er zeker nog meer volgen met opa en met opa en oma samen. Het dessinpapier is van Bo Bunny en het effen cardstock heb ik van boven bewerkt met swiss dots. Vanonder is ruimte voor een tekstje maar ik was vergeten om het even van te voren door de printer te halen. Toen de swiss dots er op zaten durfde in dat niet meer. En ik bezit nog niet veel tekststempeltjes maar dat komt nog wel ( het is toch bijna Sinterklaas? ) Misschien leest hij dit ook wel. Mijn schoonmoeder wordt eind november 82 dus misschien wordt dit kaartje wel voor haar ( ze kan dit toch niet zien want ze heeft geen computer)
Verder nog een lint met hortensia bloem met in het midden een roosje.

1 opmerking: