zondag 11 april 2010

Eindelijk weer eens een kaartje.


De dochter van een vriendin is jarig dus even een kaartje maken. Ik wilde wel weer eens meedoen aan een challenge dus het net even afgestruind. Adrina schreef op haar blog over sew many challenges dus daar even gekeken en zij vroegen om naaiwerk.
Dus heb ik een randje rond de kaart genaaid. Afdrukje heb ik van Adrina gekregen en ingekleurd met distressinkt. Ik ben eigenlijk niet zo tevreden over het inkleuren. Het is iets te donker, ik heb te veel inkt gebruikt maar ik had maar twee afdrukjes.
Het bloemetje heb ik zelf gehaakt naar aanleiding van de tutorial van Anette. Het is echt leuk om te doen. Het was al meer dan 25 jaar geleden dat ik had gehaakt.
Ook nog leuk om te vertellen is dat ik op het blog van Anette haar verjaardagscandy heb gewonnen met mijn vlinderkaart van enkele berichtjes terug. Afgelopen vrijdag mijn prijs ontvangen over de post. Superveel en mooie zelfgemaakte bloemen met een hele mooi label gestempeld door Anette. De envelop op zich was al een waar kunstwerkje. Het is de eerste keer dat ik iets heb gewonnen en ik ben er heel blij mee.

This card I made for the challenge of sew many challenges. They want to see some stitching . So I stitched a bit by hand. The image is colored with ditstressink and the flower is made by myself ( crochet)

12 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd met je prijsje leuk he en je kaartje is mooi het stempeltje is leuk groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Yvonne, ik vind je kaartje helemaal niet te donker. Ik vind het juist heel erg mooi. Paars is een kleur die ik zelf eigenlijk nooit gebruik en als ik dit kaartje zie vraag ik mezelf af waarom eigenlijk niet. Telkens als ik jouw mooie kaartjes zie, vind ik dat ik ook eens aan het inkleuren van stempelafdrukjes moet gaan beginnen. Ik vind ze echt zo vreselijk leuk. Nou ja, wie weet.......

    Gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg,je prijs bij Anette.Je kaart is erg leuk!!gr Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs!!
    Ja het is super leuk om wat te winnen.
    Ik vind dat inkleuren niet te donker hoor, past prima bij je papier.
    Als je nog afdrukjes wil, moet je even een gil geven!!!
    Hier nog een leuke tutorial over inkleuren met Distress inkt, alvast als opwarmer voor in mei.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor, Yvonne.
    En ik vind je kleurwerk ook erg mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne, ook ik vind je stempel mooi ingekleurd hoor... helemaal niet te donker! Leuk zeg dat je een candy gewonnen hebt, gefeliciteerd met je prijs! :)) groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute card! Love the Colors and i love the flower at the corner! The image is too sweet!

    Thanks for joining us this week at Sew Many Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOVE it!! That flower is gorgeous! Thanks for sharing with us at SMC!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a great card. Love the colors and that flower is fabulous. Thanks for stitching along with us at Sew Many Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfectly adorable!

    Thanks for participating in Sew Many Challenges this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, love you colours. Thanks for playing along at SMC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was ik toch zomaar vergeten om je leuke blog te volgen. Gelukkig liet je een berichtje bij mij achter. En hé ik zie allemaal leuke bloemetjes op je blog! Makkie hè dat haken?
    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen