zondag 18 juli 2010

Jeugdsentiment.


Toen ik een paar maanden geleden de zolder op moest ruimen omdat we een nieuw dak kregen kwam ik een tas vol met schriften tegen uit mijn schooltijd. Dit zijn 2 schriften uit de brugklas van Sarah Kay. Ik vond als kind Sarah Kay en Holly Hobbie erg leuk. Dat uitte zich dus ook in mijn schoolschriften. Dat luierende jongetje is aan het vissen maar dat kun je op de foto niet zien. Hij heeft een touwtje aan z'n teen en er steekt nog net een visje boven water. Deze zou het vast ook goed doen als stempel. Het kon natuurlijk niet uitblijven dat ik 32 jaar later mijn eerste Sarah Kay stempel heb gekocht. Ik vind ze nog steeds leuk en nu kom ik de tekeningen in de scrapwereld weer tegen. Nu maar gauw een kaartje ermee maken.

2 opmerkingen:

  1. Ha ha ik herken de schriften, ik heb ze ook gehad. En nu inderdaad al een paar stempels in mijn bezit.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart ! En ja,... jeugdsentiment. Je kan via een link op mijn blog, de afbeeldingen gratis downloaden, krijg je hetzelfde resultaat, een goedkope oplossing.
    http://martinaskaartjes.blogspot.com/
    Veel plezier, groetjes,
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen