zaterdag 3 juli 2010

Nieuwe stempel van Alota.


Met deze nieuwe stempel van Alota wil ik meedoen aan de challenge bij create4fun.
Zijn het geen schatjes? Ik vind het een leuke stempel voor zeker 2 nichtjes die binnenkort jarig zijn en druk aan de verkering zijn. Erg toepasselijk.
Het papier is van Bo bunny en de stempel is weer ingekleurd met distressinkt. De kleur van het blad heb ik zelf gemengd omdat ik het wel mooi vond dat het een beetje dezelfde kleur was als in het papier. Dat gaat eigenlijk heel goed om kleuren te mengen met distressinkt. Ik doe het niet zo vaak maar ik moet het maar eens vaker doen. De pons die ik heb gebruikt is van EK succes. Lekker handzame pons en super ook om op te bergen vergeleken met mijn andere ponsen.

6 opmerkingen:

  1. Wat een super lief en mooi kaartje
    en dat stempeltje is wel heel erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    wat een schattig kaartje !!

    wat een leuke stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,wat schattig.heel leuk,groetjes sevi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is cute, mooi papier en kleuren.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvonne,

    wat heb je een mooi kaartje gemaakt, leuk om je blog te leren kennen.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen