zaterdag 17 december 2011

Vintage kerstplaatje.


Met het mooie kerstpapier van Eline van vorige winter heb ik dit plaatje gemaakt. Het blauwige papier is van sei en heeft in het echt een mooie glans in het patroon van dezelfde kleur. Plaatje komt van een knipvel wat ik bij ons op het dorp heb gekocht.
De craftable is van Marianne design en vind ik supermooi in combinatie met een mooi plaatje. Verder nog een randje met de MS pons doily lace en een doohickey lantaarn van Magnolia. Het roosjes lint heb ik afgelopen mei gekocht bij doe a ding en vind ik superleuk maar ik had het nog nooit gebruikt(schaam) Verder nog wat papieren roosje en klaar is kees. Het is weer heel wat anders dan stempelen maar zo af en toe mag ik dit ook graag doen Ik heb niet een stijl ik vind zooooo veel leuk.
Fijn weekend allemaal.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    wat is dit mooi zeg, ja heerlijk he af en toe eens een ander soort kaartje maken. Alhoewel ik inkleuren toch nog steeds het leukst vind om te doen.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Yvonne,lief plaatje.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan deze prachtige kaart!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje is het; deze craftable is heel mooi. Ik ben zelf ook niet van maar 1 stijl en probeer ook nog steeds graag van alles uit. Een beetje afwissseling houdt het leuk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuw wat een lief en super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen