vrijdag 9 maart 2012

Nog een geel kaartje.


Dat komt bijna nooit voor maar dit is het tweede kaartje wat ik plaats vandaag. Afgelopen dinsdag samen met Renata en Lilian geknutseld. Renata heeft deze mooie bloemenstempel van different collors. Zo mooi. Zij had daar een supermooie kaart mee gemaakt en Lilian en ik hebben met deze stempel ook een kaart gemaakt. Lilian had haar supermakkelijke vierkantjes pons bij zich en daarna hebben we ons lekker uitgeleefd met de stempel. Ik heb gestempeld met cat's eye geel en daarna de boel nog een beetje bewerkt met distressinkt. Ik heb hetzelfde designpapier gebruikt als achtergrond als in het berichtje hieronder. Verder gemat op zwart cardstock. Later bedacht ik me dat bruin misschien wel mooier was geweest. In het midden heb ik het afgewerkt met een soort rozet die ik heb gemaakt met een malletje van Nellie Snellen.
Hoe je deze maakt is te zien op de website van Jannie van der Zwan. Het is wel een beetje een gepriegel hoor. Verder nog een kant en klaar bloemetje in het midden. Het is weer eens iets heel anders.
Bedankt voor het langskomen weer en een fijn weekend.

groet van Yvonne.

2 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook mooi! Erg leuke layout, en best wel stijlvol met de gestempelde bloemen.
    Leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Yvonne, hij is echt prachtig geworden en zo lekker zonnig in het geel!

    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen