zondag 31 mei 2009

DOODLES !

Eindelijk weer een lay-out afgemaakt. Gewoon effen cardstock gebruikt ( papicolor) en lekker aan het doodlen geslagen. Alles uit de losse pols behalve de gegolfde rand rondom de poes. Dit was een kartonnen mal waarlangs ik heb getekend. Ik had het middenstuk in januari al afgemaakt maar omdat er een fout in zit had ik geen zin meer om het af te maken. Ik vind doodlen leuk maar ik ben links en dan is het heel moeilijk om niet met je linkerhand door hetgene wat je net klaar hebt te wrijven. De inspiratie komt uit het boekje van Marieke Blokland: Doodles 100 % van jou. Als je doodles ook leuk vindt kijk dan eens op haar website: www.bloknote.nl Zij heeft hierop een filmpje hoe je simpele doodles kunt maken. (episode 05) Het boekje is te koop bij pipoos. Ik heb het voor sinterklaas gekregen en kijk er regelmatig in.

1 opmerking:

  1. Ik kwam toevallig op je site terecht. Wat leuk dat mijn boekje je inspiratie geeft!
    Groetjes en veel scrap en doodle plezier,
    Marieke Blokland

    BeantwoordenVerwijderen