dinsdag 5 mei 2009

Eerste berichtje!

Mijn eerste berichtje op mijn blog. Met dank aan mijn zoon Maikel want zonder hem was het me niet gelukt om een blog te maken.

Ik ga proberen om regelmatig mijn blog te vernieuwen met foto's en dingen die ik heb gemaakt. Ben er al wel achter dat het niet meevalt om een lay-out goed op de foto te krijgen. Hoe doen jullie dat??

Hier een foto van mij tussen het fluitenkruid.


Het is momenteel erg mooi bij ons in de polder. De meidoorn begint te bloeien en de dijken staan vol met bloeiend fluitenkruid. Ik woon in de zak van Zuid-Beveland en dit gebied hier is bestempeld als waardevol cultuurlandschap. Het is hier ook erg mooi met heel veel dijkjes ontstaan door de inpolderingen door de eeuwen heen.

Vorige week stond in mijn tuin de siermalus (sierappel) in bloei. Ik kon het niet laten om hier een foto van te maken. Hij staat in mijn voortuin en de judaspenning stond ook prachtig te bloeien.


Eind april ben ik jarig geweest en heb ik voor mijn verjaardag verschillende mooie papierlijnen gekregen van het merk kaisercraft. Dit is een van mijn favoriete papiermerken. Zulk mooi papier. Gelijk een spread gemaakt van mijn jongste zoon toen hij 16 werd. De foto's zijn al een jaar oud maar dat maakt niet uit . Dit papier past er wel goed bij. Verder heb ik de bloemetjespons gehad van fiskars en deze heb ik gebruikt bij de tekst. Erg leuke pons.

Deze foto is eigenlijk niet naar mijn zin want de flits is te zien in de foto. Maar alle begin is moeilijk. De papierlijn die ik hiervoor heb gebruikt heet waterberry.

Volgende keer zal ik wat kaarten laten zien. Deze zijn makkelijker te fotograveren of te scannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten