woensdag 6 mei 2009

DRIE KAARTJES MET HETZELFDE PAPIER!

Het papier is van kaisercraft, de serie heet: be mine. Effen cardstock is van papicolor.
Verder de randjes bewerkt met cat's eye inkt met de naam egg plant. Bij het eerste kaartje heb ik gebruik gemaakt van de fiskars threading water pons. Deze blijft favoriet bij mij. Heb hem al heel veel gebruikt. De roos is gemaakt met de cricut. De cartridge Walk in my garden. Daar staan mooie bloemen op. Het papier is diagonaal doorgesneden.




Het volgende kaartje heb ik gekleurd met derwent colorsoft potloden en reukloze terpetine. Het stempelafdrukje heb ik op marktplaats gekocht. Lintje er bij van de action . Wederom de fiskars pons gebruikt.




Tenslotte heb ik nog een kaartje gemaakt met hetzelfde papier. Vlindertje gestempeld en ingekleurd met derwent colorsoftpotloden. Wederom de fiskarspons . De scalloped cirkel is gemaakt met de cricutcartridge minimonograms. Lint in bijpassende kleur erbij en een labeltje met happy birthday erop wat ik heb gekocht bij de kreahoek bij ons op het dorp. Hierin zat een bruidstaart en 2 labeltjes met happy wedding en 2 met happy birthday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten