zondag 5 juli 2009

vintage!


Met het mooie papier van basic grey heb ik dit keer eens een oude kaart gescrapt. De wisteria papierlijn leent zich hier mooi voor. De foto is een oude kaart die vroeger ook echt verstuurd is. Aan de achterkant staat een adres in Middelburg en er zit nog een hele oude postzegel op. De staande vrouw op de foto is de oma van mijn vader. De foto moet minstens 83 jaar terug of langer geleden zijn gemaakt. De opoe( zo noemde mijn vader haar) ging mijn vader naar bed brengen toen hij 3 jaar oud was. Toen ze terug naar beneden wilde gaan viel ze van de trap en was ze dood. Mijn vader weet dit alleen van horen zeggen. De zittende vrouw op de foto is een tante van mijn vader. Het zijn dus eigenlijk moeder en dochter op de foto in de zeeuwse dracht. Op de achterkant van de kaart staat ook nog : aardappelen schillen . Zuid Beveland. Mijn vader is nu 86 . Het waren arme mensen. Wie had dat nu gedacht dat ze nog zo romantisch gescrapt zouden worden met bloemetjes en vlindertjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten