vrijdag 3 juli 2009

Zomerse lay-out.

Ben gisteren naar Papers and Pictures geweest en heb leuke papiertjes en thickers gekocht. Wat een uitzoek. Had het geluk dat mijn man voor zijn werk 12 km verderop moest zijn dus dit was mijn kans. Ik ga niet vanaf waar ik woon zomaar daar naartoe rijden maar dit kon ik natuurlijk niet laten schieten. De lay-out hierboven heb ik gescrapt met papier van Bo Bunny, pina colada popsicle. De letters zijn stickers van jillibean soup en heb ik met een blauwe glaze pen van sakura geaccentueerd. De foto is 2 jaar geleden genomen van mijn jongste zoon Maikel in Spanje.
Het valt niet op maar ik heb met witte en blauwe inkt (cats eye) zijn naam in de golven gestempeld. Het lint heb ik al heel lang in huis en komt van het scrapbookdepot. Het is een soort bedrukt plastic wat ik met aslan op de lo heb geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten