zaterdag 13 maart 2010

Bloempotkaart.


Had op enkele blogs afgelopen maand de bloempotkaart al voorbij zien komen.Die wilde ik graag nog eens maken. Op het challenge blog van Marianne design is het de challenge van deze week. Met Nederlandstalige beschrijving. Er moet wel een item van Marianne design in zitten. Dat is dit keer alleen de tekststempel. Je schuift het label in de bloempot en dan ziet het er leuk uit. Alleen de foto met ingeschoven label krijg ik niet gedraaid dus heb die er maar niet bij gezet.

10 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Yvonne
    Bedankt voor het meedoen met de challenge

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi de tekststempel is genoeg hoor. En hij ziet er leuk uit zeg

    Bedankt voor het meedoen met de Marianne Design Challenge

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm leuk idee die bloempot-kaart!!!
    Dat ken ik nog helemaal niet, maar ik ga hem zeker ook eens maken :D
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yvonne
    Een heel mooi kaartje, bedankt voor het meedoen met de challenge

    groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat ziet er gezellig uit. Echt heel leuk!!!

    groetjes Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt.
    Ik ga me er ook eens aan wagen, vind het effect erg leuk.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Yvonne een leuke kaart en een uitdaging is best ook wel leuk om te doen groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi geworden.Had hem nog niet eerder gezien.ga het ook eens proberen te maken.groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee! Heel mooi.
    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen