vrijdag 21 mei 2010

Inspiratieloos


Met veel pijn en moeite dit kaartje gemaakt. Er komt werkelijk niets uit mijn handen.
Met een kast vol mooi papier en allerlei leuke ponsen en andere leuke matrialen lukt het maar niet om nog wat te scrappen. Ik wilde deze week nog wat foto's scrappen maar zelfs dat is niet gelukt. Ik ben het gewoon even kwijt.
Dit kaartje gemaakt met een paperpad van basic grey. Het kikkertje is een stempeltje van Penny Black uit een setje superleuke kikkertjes. Bloemetjespons is van fiskars en toch ben ik er weer niet tevreden over. Hopelijk komt de inspiratie snel weer terug.

6 opmerkingen:

  1. Gek is dat soms hé? Maar dat hebben we denk ik allemaal wel eens hoor. Het gebeurd wel eens dat ik een hele avond bezig geweest ben en uiteindelijk verdwijnt het dan zo de prullenbak in omdat het gewoon he-le-maal mislukt is.
    Vreemd iets is dat toch... inspiratie hé? Wanneer je het echt niet meer weet soms, is het misschien een idee om een leuke challenge te zoeken. Daarbij moet je je dan aan bepaalde sketches houden bijvoorbeeld of aan bepaalde kleuren en dan heb je tenminste de basis al voor je kaartje.
    Het kaartje wat je nu gemaakt hebt, is uiteindelijk toch best leuk geworden? Ik vind het ook zo'n leuke stempel samen met die tekst :))
    Fijne pinsterdagen, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi yvonne dat ken ik ook wel sta voor mijn kast heb alles ik mijn hand gehad en de middag of zelf de dag is voorbij maar dan ineens is het er weer ook bij jou je kaartje is leuk geworden yvonne een fijn zonnig pinkster weekend genieten van al dat moois dat zeeland geeft lieve groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, gelukkig heeft iedereen dat wel eens! Misschien is je inspiratie terug als je bij Angelique bent geweest morgen? Denk het wel hoor! Veel plezier!
    O ja, je kaartje is toch wel leuk geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt wel weer terug hoor, je inspiratie.
    Toch vind ik deze kaart ook erg mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje toch leuk hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,Yvonne.
    Maak je geen zorgen komt vanzelf wel weer.
    Je kaart is trouwens erg leuk hoor met die grappige kikker van Penny Black.groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen