zaterdag 8 mei 2010

Een berichtje uit de polder.


Ons dak is bijna klaar. De bouwvakkers hopen woensdag voor hemelvaart de boel af te ronden. Het is erg mooi geworden vinden we zelf. Vandaag wordt ons nichtje 20 jaar dus heb ik eindelijk weer eens wat creatiefs gedaan. De achtergrond heb ik door de cuttlebug gehaald. De roosjes heb ik 2 weken geleden voor mijn verjaardag gekregen van mijn oudste zoon. De jongste had de sterren voor mij gekocht. Verder nog mooi papier van ze gekregen en glimmermist. Ze waren allebei hier op het dorp om een kado voor mij geweest en de oudste was onder de indruk dat er zo veel op dit gebied is.

De vlindertjes van MS en de grote vlinder is een stempel van Eline Pellinkhof. Verder heb ik het meisje gekleurd met derwent.

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje geworden! En wat een leuke kadootjes heb je gekregen zeg. Degene die voor ons een kadootje willen kopen, hoeven ook nooit lang te zoeken hé? Wij kunnen op creatief gebied altijd wel iets nieuws gebruiken hihihi :)) groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt.
    Jij boft maar met die jongens!!!
    En uhhh nog gefeliciteerd dan met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat de verbouwing zo goed verloopt.
    Je kaart vind ik leuk en de achtergrond met de roosjes vind ik erg mooi.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatig kaartje en die stempel wat heb je hem mooi ingekleurd hem deze stempel ook wist niet wat ik er mee moest doen knap gedaan
    leuk he dat de kids spullen voor je kopen dag fijn dat je huis mooi wordt is een heel verhaal geworden fijn weekend jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zal wel blij zijn dat het dak bijna klaar is.
    Je kaartje is prachtig geworden!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen