zaterdag 23 maart 2013

Kaartje voor mijn vader.

Gisteren is mijn vader 90 jaar geworden. In goede gezondheid, fietst nog, rijdt nog auto, biljarten etc. Wie wil zo nu niet oud worden. Het lijkt wel of deze digi voor hem is getekend. Echt iets voor hem. Hij vond de kaart dan ook erg mooi. Mijn vader heeft nog veel humor en kan zo'n kaartje wel waarderen. De tekst is ook erg toepasselijk. Achteraf had ik de digi beter uit kunnen knippen maar ja dat is achteraf. Papier heb ik bij de action gekocht. Een erg mooi blokje mag ik wel zeggen. Verder de klok van Tim gebruikt. Fijn weekend nog allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je vader! Je kaartje is erg leuk geworden!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je vader Yvonne, jeetje 90 jaar en nog zo vitaal, wat een heerlijkheid, geweldig. Je kaart voor hem is dan ook helemaal super de super. Top meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie leeftijd zeg! Van harte gefeliciteerd! Je hebt 'm verwend met een erg leuke kaart, superleuke digi is het.
    Ik wens je vader nog veel gezonde jaren toe!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen