dinsdag 29 december 2009

Cupcake.


Met dit superleuke stempeltje van wiff of joy heb ik dit kaartje gemaakt. Op het blog van Renata zag ik afgelopen week een kaart met dit stempeltje en bedacht ik me dat ik dit stempeltje al maanden in huis heb en nog steeds niet gebruikt is dus hoogste tijd want het is een superleuk stempeltje. Het papier is van kaisercraft en vind ik ook erg leuk. Inkleuren is gebeurd met distressinkt. Ik heb nu aquarelpapier en dit werkt stukken fijner. Met correspondentiekaartjes krijg ik inkleuren met distressinkt niet mooi voor elkaar maar dit gaat veel beter. Het papier neemt ook veel beter vocht op als je per ongeluk iets te veel water hebt gebruikt. Een schaduw maken gaat op dit papier ook veel beter. Ik vind het in ieder geval een stuk mooier op dit papier. Alleen jammmer dat ik hier geen digistamps op kan uitprinten want ik heb nogal een dikke kwaliteit gekocht en die gaat niet goed door de printer helaas.
Moet binnenkort nog maar eens bij de Action kijken of hun aquarelpapier dunner is.
De uitvoering (sketch) heb ik nageaapt van Nicole. (stampinupnicole). Vond dat zij daar zo een mooie kaart mee had gemaakt. Uiteindelijk is het door heel ander papiergebruik en stempelafdrukje toch een heel andere kaart geworden.

2 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,

    Ik zie dat je het stempeltje hebt gebruikt.Leuk is ie he? Het papier is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,
    Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt. Ik ben momenteel niet zo actief. Met man en kinderen thuis, en het "gewone' werk, komt er niet zoveel van. Hopelijk brengt het nieuwe jaar ook weer wat vrije tijd met zich mee.

    Alvast een fijne jaarwisseling en tot in 2010!!

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen