zaterdag 5 december 2009

Parijs.



Mijn man en ik zijn afgelopen week naar Parijs geweest. Dat was beslist de moeite waard. Parijs wordt niet voor niets de lichtstad genoemd. Zeker rond deze tijd met de kerstverlichting prachtig gewoon. Om de zoveel tijd gaat heel de eifeltoren flikkeren. Alles is echt suppermooi verlicht zoals op de foto te zien is. Dit is een van de gevels van warenhuis Lafayette. Prachtig in een woord. Ook de etalages zijn de moeite waard om te bekijken. Kortom we hebben er van genoten. De kinderen zijn oud genoeg om alleen thuis te blijven en moesten gewoon naar school. Dus deze week niets gescrapt.

2 opmerkingen:

  1. Lekker genieten moet ook eens kunnen toch?

    groetjes Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk hoor! Ff er tussen uit! Ik ga zelf aanstaande vrijdag met de jongste en mijn zus naar Londen voor 3 dagen. Lijkt me ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen