donderdag 24 december 2009

De laatste kerstkaartjes.




Dit zijn echt de laatste kerstkaartjes voor dit jaar op mijn blog.
Het kaartje met het engeltje is een plaatje van het blog van Heidi (shabby chic)
Het papier is van Bo Bunny. De randjes gedistressd en een labeltje gemaakt met de cuttlebug. Hierop een tekstje geprint en een stukje kant erdoor. Roosje als sluiting gebruikt en klaar. Vind het zelf wel het mooiste kerstkaartje wat ik dit jaar heb gemaakt.
Het andere kaartje is een stempel van Tim Holtz. Papier is van little yellow bicycle met de toepasselijke naam christmas magic collection. Supermooi papier. De bloem is een hortensiabloem met uit hetzelfde papier een .... geponsd. ( ik weet de naam van deze pons niet meer) Ten slotte een witte sterretjes knoop om het af te maken.
Nou dit waren mijn kerstkaarten voor dit jaar. Ik wens een ieder die dit leest fijne dagen met allen die jullie dierbaar zijn en een gezond en creatief 20010
Groet van Yvonne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten