maandag 21 december 2009

Winterse vogeltjes.





Met deze vogeltjes in de sneeuw heb ik al drie verschillende soorten kaarten gemaakt. Het plaatje komt van het blog van de Noorse Heidi ( shabby shic). De andere kaartjes heb ik staand gefotograveerd en krijg ik om een of andere reden niet gedraaid. Het witte papier is van basic grey ( figgy pudding) en is al een wat oudere lijn. De stempel van de vogeltjes op een draad is van Tim Holtz.Het is gelukt om de andere kaartjes er nog bij te zetten. Alleen het engeltje is er per ongeluk tussen gekomen dat was eigenlijk bedoeld voor een ander berichtje. De bovenste 2 foto's van de vogeltjes met uitgewerkte rand heb ik de basiskaart kant en klaar gekocht bij de kreahoek op ons dorp . Met dit kaartje doe ik mee bij hun kerstkaartenwedstrijd. Alle kaarten gaan naar de kika. De mooiste 3 winnen een kreabon en het leuke is dat de klanten de jury zijn. In januari mogen de klanten hun top 3 kiezen. Wie de meeste stemmen krijgt heeft gewonnen.

1 opmerking: