woensdag 20 januari 2010

Award gekregen van Adrina.

Ik heb vandaag een award gekregen van Adrina. Bedankt hiervoor hoor.
Daar hoort bij dat ik 10 dingen die je leuk vindt op moet noemen en hem doorgeeft aan 3 anderen.

Dingen die ik leuk vind:

1. Mijn gezin,
2 Mijn hond en kat.
3. Scrappen.
4. Tuinieren.
5. Genieten van de natuur.]
6. Bakken.
7. Mijn vriendschappen.
8. Hierin heeft het clubje van mijn oude collega's een speciaal plekje.
9. Familie.
10.Dagje winkelen met mijn vriendin.

IK mag deze award doorgeven aan 3 andere mensen. Dit zijn:
Nicole,
Marianne
Hilde.

Ik weet dat Nicole niet meer weet waar ze het zoeken moet met al die awards. Maar ik vind haar blog super dus wil ik hem toch aan haar geven.
Marianne heeft de webwinkel www.madebymaly.nl. Zij heeft een inspirerend blog met leuke werkbeschrijvingen. Ik heb ook al 2x iets bij haar besteld en ze geeft goede service. Alleen heeft zij dus deze award gisteren al ontvangen.
Van het blog van Hilde ben ik volger. Zij maakt ook mooie dingen.
Dus bij deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten