donderdag 14 januari 2010

Op een klein stationnetje.



Deze spread afgelopen week gemaakt met het mooie papier van cosmo cricket met de mooie naam early bird. Toen ik de foto's bekeek kwam ineens het kinderliedje in me op. Laat ik nou op internet de bladmuziek hiervan vinden. Uitgeprint en verwerkt in de lay- out. Ben ook nog creatief geweest met de foto's want ik heb 2 foto's in elkaar over laten lopen. Op deze lo mist nog een journaling. Dat komt nog maar het was nu net licht genoeg om een foto te maken dus. Verder heb ik nog leuke Jenni Bowlin kalenderkaartjes met rood. Alleen ik kan ze nergens vinden. Komen vast weer wel voor de dag. Dan pas is deze lo klaar.
Foto's zijn gemaakt afgelopen augustus. Bij ons in de buurt rijdt nog een treintje dat op kolen wordt gestookt op het oude spoorlijntje. Mijn vader (86jaar) wilde daar zo graag daarmee eens een ritje maken. Zo dicht bij huis en het was er nog nooit van gekomen. Helaas kon mijn moeder niet mee omdat ze slecht ter been is . Op een warme dag hebben we dit gedaan en hebben we allebei genoten. Je eigen omgeving zie je van een heel andere kant.

1 opmerking:

  1. Leuk Yvonne! Wij zijn ook al 2 keer met de stoomtrein meegeweest. Mijn jongste zoontje Thomas is helemaal gek van treinen (Thomas de stoomlocomotief, je kent het misschien niet, maar dat is iets van tv). Dus ja, dan MOET je natuurlijk af en toe even met de trein. Ik vond het beide keren ook echt heel leuk. Ik heb er vorig jaar een miniboekje van gemaakt. Heel simpel want het was voor Thomas (was toen 3). Het is inmiddels een beetje verkreukeld enzo, maar het is in ieder geval al vaak ingekeken.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen