zondag 24 januari 2010

The pixie cottage.


Bij de pixie cottage is een challenge. Met de schets van Renata mag je aan de slag.
Ik doe eigenlijk bijna nooit mee aan challenges maar omdat Renata nog een oproepje op haar blog had gedaan dacht ik waarom ook niet. Ik heb er in ieder geval plezier in gehad om het kaartje te maken. Je kunt hem tot vanavond aanmelden. Dat moet ik nog doen maar daar moet mijn zoon me even bij helpen want ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Ik heb wederom het papier van basic grey gebruikt. Verder het cardstock van het middelste vlak door de cuttlebug gehaald en met een cat's eye inktpad eroverheen gegaan met de mooie naam eggplant. Stempelafdrukje ingekleurd met distressinkt.

5 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,
    Wat leuk dat je mee gaat doen met mijn sketch! Je kaart is ontzettend leuk geworden, mooie kleuren en prachtig papier. Klik op je blog op de titel van je bericht, je krijgt dan in je adresbalk een directe link hiernaartoe. Kopieer deze en plak die in Mr. Linky. Klaar!
    Succes!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart Yvonne!! Hele mooie combinatie van kleuren.
    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Yvonne,

    Ik wilde je net gaan uitleggen over knippen en plakken, maar Renata is me voor geweest. Het is echt super simpel.
    Trouwens een hele leuke kaart geworden.
    Gewoon vaker mee gaan doen, je krijgt een hoop inspiratie door de DT's.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful! I love the image and the way you colored it. Thanks for playing with us at the Pixie Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yvonne, je zit in de top 3 van The Pixie Cottage, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen