woensdag 17 februari 2010

carnavals lay-out



Deze foto's zijn van de carnavalswagen die onze jongste zoon vorig jaar had gemaakt.
Wist niet goed te beginnen aan deze foto's. Misschien dat het eerst weer carnaval moest worden voor de inspiratie. Het label heb ik bewerkt met distressinkt en de tekst op de computer gemaakt. Erboven een vilten tak met een uiltje. Het uiltje is afkomstig van het kaisercraftpapier what a hoot. ( evenals de boom linksonder.)
Letters gemaakt met de cricut en het woord meneer gestempeld. Het ribbeltjespapier is verpakkingsmateriaal van de koekjes van verkade. Deze heb ik door de fiskars borderpons threading water gehaal.Geeft wel een leuk effect. De ogen van het uiltje heb ik nog bling bling gegeven.

3 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne!

    Hij is echt heel erg leuk geworden. Wat een prachtige wagen was dat. Heb dit vorig jaar allemaal gemist, waren toen lekker op wintersport.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,

    Ik heb een award voor je klaarstaan op mijn blog. Ik vind dat je geweldig mooie kaartjes maakt. En ook deze LO is weer superleuk. En ja, als provinciegenoot kom ik graag op je blog.
    Hopelijk vind je het leuk.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,

    dankje voor je lieve reaktie op mijn blog. Ja dat quilten is zeker leuk en heus niet zo moeilijk hoor. Hier is bijvoorbeeld een link naar een online cursus: http://miaverhoef.nl/IndelingQ.html
    Jouw scrapwerk is trouwens ook super!! Echt heel erg leuk gedaan zo... en dit lijkt mij nou best wel moeilijk hihi.
    Je natuurfoto's zijn overigens ook errug mooi, lijkt me heerlijk om zo te wonen :)
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen