dinsdag 9 februari 2010

Eindelijk.


Eindelijk weer eens een lay-out geplaatst. Ik maak er nog regelmatig maar ik neem vaak niet meer de moeite om ze op mijn blog te zetten. De simpele reden is dat ik ze gewoon niet goed op de foto krijg. Hoe anderen dit doen weet ik niet want ik kom op veel blog waar ze hardstikke mooi weergegeven woren.
Deze lo heb ik gemaakt met het papier van Teresa Collins met de toepasselijke naam Friendship. Op de foto staat mijn zoon en zijn vrienden . Vorig jaar allemaal 20 jaar geworden en ze wilden een schuurfeest bij ons in de schuur geven. Ze zijn dagen bezig geweest om er werkelijk een mooie beachpartyschuur van te maken. Er kwamen zo'n 75 man en het was erg leuk.
Het moet een spread worden want ik heb van het feest nog meer foto's.
Heb voor de letters en cijfers de cricut gebruikt. Verder een kartonnen mal gebruikt voor de vorm. ( deze heb ik ooit zelf op karton overgetrokken omdat ik de vorm zo leuk vond.
Mijn zoon is de middelste jongen bovenin de kisten. Het is werkelijk een leuke groep jongens. Ze zijn zelfs al voor de 5-de keer met elkaar op vakantie geweest. Kennen elkaar al vanaf peuter/kleutertijd en zijn naar hele verschillende scholen gegaan na de basisschool. Maar de vriendschap is altijd gebleven. Een fijne vriendengroep is heel belangrijk op deze leeftijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten